Na marketingu nie warto oszczędzać. Rozpoznawalność marki to niezwykle ważna rzecz. Dlatego prowadząc firmę powinniśmy zadbać o odpowiednie materiały promocyjne. Dużą popularnością cieszą się drobiazgi rozdawane klientom za darmo. Buduje to pozytywny wizerunek marki i poprawia rozpoznawalność marki. Dobrym przykładem takiego gadżetu są długopisy z nadrukiem. Możemy na przykład umieścić na nim nazwę naszej firmy i podstawowe dane kontaktowe, takie jak adres, telefon i e-mail. Wizytówka lub ulotka często trafia prosto do kosza, a gustowny długopis z nadrukiem zawsze się przyda, dlatego klient na pewno go zatrzyma. To element budowania pozytywnego wizerunku marki. Niepozorny długopis z nadrukiem, jeśli będzie często używany przez klienta może poprawić rozpoznawalność marki – w końcu wszyscy zwrócą uwagę na to, czym ktoś pisze. Zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na długopisy z nadrukiem cechujące się krzykliwym kolorem lub nietypowym kształtem. Takiego gadżetu ciężko nie zauważyć i trudno go przeoczyć. A o to przecież w dobrych materiałach promocyjnych chodzi.